بلبرینگ MCB

بلبرینگ MCB محصول تجاری شرکت مینرال سرکلز بیرینگز MINERAL CIRCLES BEARINGS دوبی است.

بلبرینگ MCB تنها محصول شرکت مینرال سرکلز بیرینگز نیست ، بلکه این شرکت علاوه بر بلبرینگ MCB به عنوان نماینده و توزیع کننده بلبرینگ SNR فرانسه و بلبرینگ NTN ژاپن و بلبرینگ NSK ژاپن و بلبرینگ MBS ژاپن و بلبرینگ ILJIN کره و بلبرینگ KBC کره و کاسه نمدهای MUSASHI ژاپن در دوبی است.

بلبرینگ MCB شامل : بلبرینگ های چرخی کنی کاپ MCB وبلبرینگ های کلاچ MCB و بلبرینگ های تایم MCB و بلبرینگ های یک تیکه دو ردیفه چرخ MCB و بلبرینگ های توپی MCB و طیف وسیعی از چهارشاخه گاردان های MCB و کله پلوس های SNR و NTN فرانسه و ژاپن و انواع گریس های MCB و NTN و SNR را شامل می شود.

بلبرینگ MCB تحت لیسانس سوئد ، در بیش از 65 کشور جهان در حال عرضه است.

عموما بلبرینگ های MCB کامیونی، ساخت هند و بلبرینگ های MCB سواری آن ساخت کشور چین و تحت لیسانس سوئد هستند.

بلبرینگ MCB اکنون در چند کشور اروپایی مانند ایتالیا و لهستان و اوکراین و سراسر خاورمیانه و اکثر کشورهای قاره آفریقا و آسیای شرقی در حال فروش و عرضه است.

شرکت مربوط به بلبرینگ MCB در سال 1984 در دوبی تاسیس شد و از سال 2002 بلبرینگ خود را با نام بلبرینگ MCB به جهان عرضه داشت.

بلبرینگ MCB تحت مدیریت آقای حسنین الوان که اصالتا عراقی می باشند و دانش آموخته رشته کارشناسی ارشد مهندسی میکانیک از دانشگاه KTH سوئد می باشد، ( که سالها در شرکت هواپیماییSAAB به عنوان مهندس به کار مشغول بودند )؛ به بازار کشورهای مختلف عرضه میگردد.

بلبرینگ گروه تجاری سبز ایران نیز عاملیت عرضه بلبرینگ MCB در ایران است.

ما فید بک بسیار خوبی از همکاران و فروشندگان همکار ما در کشور های مختلف بخصوص عرب زبان آسیایی و آفریقایی در خصوص کیفیت مناسب بلبرینگ های MCB دریافت داشته ایم.

قیمت بلبرینگ MCB برای کشور ایران بسیار رقابتی و مناسب برای مصرف کنندگان محترم بلبرینگ MCB در نظر گرفته شده است.

بلبرینگ گروه تجاری سبز ایران 09130278783-03145284595

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *