اطلاعاتی درباره بلبرینگ PFI

مطالب توسط عاملیت بلبرینگ PFI در اصفهان گردآوری شده است
بلبرینگ گروه تجاری سبز ایران عاملیت مستقیم بلبرینگ PFI

بلبرینگ PFI متعلق به یکی از بزرگترین شرکت های خدمات پس از فروش AFTER MARKET است که در آمریکا ثبت شده است. از قدمت بلبرینگ PFI بیش از 25 سال می گذرد. بلبرینگ PFI در واقع جهت پایین آمدن هزینه های تولید در کشور چین ، اما با هدف ارائه به بازار آمریکا ساخته می شود.

بلبرینگ PFI را با چه برندهایی مقایسه کنیم؟

بازار هدف بلبرینگ PFI کشور های قاره آمریکا، آمریکا ، مکزیک ، برزیل ، آرژانتین ، شیلی ، پاناما ، کلمبیا ، بولیوی ، استرالیا ، هلند و اروپا است.

بلبرینگ PFI را می توان با برندهای ژاپنی و اروپایی رومانی و روسی مقایسه کرد.

بلبرینگ PFI را در ایران از کجا بخریم؟ سیستم مرکزی توزیع بلبرینگ PFI در ایران فیلترینگ بسیار قوی را اعمال نموده است و تنها انگشت شمار عاملیت مستقیم دارد، که یکی از افتخارات بلبرینگ گروه تجاری سبز ایران، عاملیت مسقیم این برند معظم می باشد.

چطور می توان بلبرینگ PFI را وارد کرد؟

از ویژگی های بلبرینگ PFI این است که بر خلاف بسیاری از برندهای دیگر بلبرینگ ، در دوبی دپویی از آن وجود ندارد که این هم به علت بازار هدف اروپایی و آمریکایی بلبرینگ PFI است، لذا برخی سود جویان اقدام به مشابه سازی بلبرینگ های خود با بلبرینگ PFI نموده اند.

روش تولید بلبرینگ PFI :

به این ترتیب است که شرکت PFI همانند برند های بزرگ دنیا مانند KOYO و NTN و غیره ، متریال مخصوص خود اعم از فولاد و ساچمه و گریس ویژه خود را از آمریکا به چین جهت مونتاژ بلبرینگ ، منتقل کرده و در کارخانه های مورد قرار داد خود در چین ، فقط اسمبل می گردد.

از ویژگی های بلبرینگ PFI باید کیفیت بالا در سطح استاندارد کشور آمریکا و اروپا و قیمت مناسب آن را ذکر کرد.

تاریخچه بلبرینگ PFI:

در حدود 25 سال پیش بلبرینگ های PFI فقط محدود به بلبرینگ های دینام و بلبرینگ های الکترو موتورها بود، اما اکنون در حدود 2000 نوع از بلبرینگ را در ابعاد و ویژگی های مختلف تولید می کند. حتی بلبرینگ های بسیار خاص و کمیاب را می توان در مجموعه بلبرینگ PFI یافت.

تخصص بلبرینگ PFI در خصوص چه نوع بلبرینگ هایی است؟:

بلبرینگ PFI انواع بلبرینگ های کشاورزی و صنعتی و اتومبیل (سبک ، متوسط ​​و سنگین) مانند بلبرینگ های استارت و دینام ، بلبرینگ های کولر، بلبرینگ های کلاچ ، بلبرینگ های گیربکسی، بلبرینگ های الکتروموتور ، بلبرینگ های شیب دار دیفرانسیل ، بلبرینگ های تایم و طیف بزرگی از توپی چرخ ماشین های جدید روز دنیا را تولید می کند.

نگارش و گرد آوری توسط: مهندس نجفی -بلبرینگ گروه تجاری سبز ایران-03133876386

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *